Rotom Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 (redigerat) Hej igen :) , Jag undrar vilka pokemon ni tycker passar bäst till dessa olka kategorier: Onödigast, förutom Magikarp och Febas Favorit, förutom Pikachu Starkaste, förutom Arceus Bästa försvaret, förutom Shuckle Coolaste Gulligaste Läskigaste, förutom ghost pokemon Jag kommer snart komma på vilka mina är :P Tack o hej ! :P Redigerat 15 November 2009 av Rotom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Onödigast: Sunkern Favorit: Metapod Starkaste: Kyogre Bästa försvar: Kanske Blissey... Coolaste: Metapod Gulligaste: Caterpie Läskigaste: Kricketune Favorit: Se den andra "favorit" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Onödigast: Tycker att alla ensamma pokemon (de helt utan utvecklingar) är totalt onödiga att ha <_< typ... Farfetch'd Starkaste: Jag tycker att Kyogre är stark :D Bästa försvaret: hmm....tycker att aggron har ett hyfsat försvar... men sen är mycket supper effektivit på den.... Coolaste: Entei, Ho-Oh, Moltres, Kyogre, Palkia o.s.v. :P Gulligaste: Oddish, Mudkip, Hopip, Clafairy jag vet inte ^^ Läskigaste: Jynx ^^ Din egen favorit: HO-OH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Onödigast: Rotom Favorit: Charizard Starkaste: Deoxys (Attack Forme) Bästa försvaret: Blissey Coolaste: Gallade Gulligaste: Butterfree Läskigaste: Du Din egen favorit: Mewtwo i all ära Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Onödigast: Farfetch'd Favorit: Cubone Starkaste: Groudon Bästa Försvar: Deoxys (Defense) Coolaste: Marowak Gulligaste: Cubone Läskigaste: Ariados Din egen favorit: Cubone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Onödigaste: Beldum ( Värdelösare än magikarp i det här stadiet :P ) Favorit: Just nu är det Gallade :D Starkaste: Mewto Bästa Försvar: Regice, Regirock, Registeel :D Coolaste: Gallade Gulligaste: Spheal Läskigaste: Kabuto och Slugma har läskiga ögon :( Din egen favorit: Den här frågan finns redan jag ska ta bort den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Onödigaste: Beldum ( Värdelösare än magikarp i det här stadiet ) Favorit: Roserade Weawile, tycker båda e hel Vass! :D Starkaste: Tyranitar, Rampardos Bästa Försvar: Bastiodon Coolaste: Aerodactyö, Squirtle Gulligaste: Pichu läskigaste: ??????? Lä Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Onödigast: Sunkern Favorit: Charizard Starkaste: Mewtoo (i alla fall i pokemon filmen) Bästa försvar: Probopass har väl hyffsat def/spec def. Coolaste: Snorlax Gulligaste: Teddiursa Läskigaste: Jynx Redigerat 18 November 2009 av Thunderboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) Onödigast, Treecko och utvecklingar. Favorit: Står lika mellan Blaziken Och Lucario Starkaste: Mewtwo Bästa försvaret, Typ Blissey? Coolaste: Wigglytuff Gulligaste Spoink Läskigaste, Togepi Redigerat 19 November 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Egentligen skulle det inte komma ut någon efterföljare på Mewtwo. Den pokémon har alltid varit det starkaste och dessutom visats på film helt utan brister. Mewtwo är den enda äkta pokémon med naturliga superkrafter, han är helt utan tvekan den bästa. Någon som inte håller med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 (redigerat) Egentligen skulle det inte komma ut någon efterföljare på Mewtwo. Den pokémon har alltid varit det starkaste och dessutom visats på film helt utan brister. Mewtwo är den enda äkta pokémon med naturliga superkrafter, han är helt utan tvekan den bästa. Någon som inte håller med? ja Mewtwo har alltid varit den starkaste, nu när Arceus kom så blev det inte lika kul Serebii titta, nu är det 8 pokémon som har samma max-stats som Mewtwo, och Arceus är överlägsen med 720 och 40 mer än Mewtwo! :angry: Redigerat 21 November 2009 av Erram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Egentligen skulle det inte komma ut någon efterföljare på Mewtwo. Den pokémon har alltid varit det starkaste och dessutom visats på film helt utan brister. Mewtwo är den enda äkta pokémon med naturliga superkrafter, han är helt utan tvekan den bästa. Någon som inte håller med? ja Mewtwo har alltid varit den starkaste, nu när Arceus kom så blev det inte lika kul Serebii titta, nu är det 8 pokémon som har samma max-stats som Mewtwo, och Arceus är överlägsen med 720 och 40 mer än Mewtwo! :angry: Det där existerar bara inte för mig. Hur kan en get som Arceus var överlägsen. Patetiskt.. Men om man ev tränar de två tror jag att Mewtwo skulle segra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg