Hoppa till innehåll

Vilka Är Era Favoriter ?


Rotom
 Dela

Rekommendera inlägg

Faktist så har ni alla rätt med era svar, och här är mina kommentarer på era svar:

 

onödigaste : Sunkern är rätt så himla svag <_< och farfetch'd är en svag ensam pokemon.

 

Favorit : alla har ju en olik favorit :P

 

Starkaste : Tyranitar, Rampardos, Deoxys, groudon och Kyogre är starka men Mewtwo skulle nog ha varit den starkaste om inte Deoxys och Arceus trängde sig före tack vare deras förvandlingar :angry: .

 

Bästa försvaret : Aggron och Probopass har bra försvar och Blissey äger med sin spe.def men den har fortfarande otroligt lågt def nog att en cross chop kan besegra den med ett enda slag.

 

coolaste : Nästan alla rock, ground, steel, fighting, legendariska är coola

 

gulligaste : Faktist så är minsta utvecklingar av bug pokemon gulliga, annars är Pichu den gulligaste

 

Läskigaste : Poison pokemon brukar vara läskiga annars är Jynx läskig.

 

 

Alla har rätt med att Mewtwo skulle ha varit bäst :angry: Jag fattar inte att Arceus är starkare.

Men Mewtwo är iallafall den starkaste pokemon som man inte behöver fusk för att fånga, man kan fånga den i leaf green eller firered til GBA .

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onödigaste: Magikarp

 

Favorit: Magikarp

Starkaste: Magikarp

 

Bästa försvar: Magikarp

 

Coolaste: Magikarp

 

Gulligaste: Magikarp

 

Läskigaste: Pichu. Den ger mig rysningar!

Du Kimoo, ändra det understrukna för jag nämnde att man Magikarp INTE fick välja Magikarp som onödigaste, dessutom så tvivlar jag på att magikarp är starkast och har bra försvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mewtwo skulle segra p.g.a att han är snabbare h har bättre special attack, överlevde Mewtwo bara första slaget av Arceus så skulle han nog vinna med Aura sphere..! DÄRFÖR R mewtwo fortfarande KING OF POKEMON!:D

Jag tror inte Arceus hade lyckats ta ner Mewtwo. Är någon emot det? Isåfall utamanar jag den personen på Wi-fi. Mewtwo VS Arceus, någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Onödigaste: Magikarp

 

Favorit: Magikarp

Starkaste: Magikarp

 

Bästa försvar: Magikarp

 

Coolaste: Magikarp

 

Gulligaste: Magikarp

 

Läskigaste: Pichu. Den ger mig rysningar!

Du Kimoo, ändra det understrukna för jag nämnde att man Magikarp INTE fick välja Magikarp som onödigaste, dessutom så tvivlar jag på att magikarp är starkast och har bra försvar.

 

Hej :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mewtwo skulle segra p.g.a att han är snabbare h har bättre special attack, överlevde Mewtwo bara första slaget av Arceus så skulle han nog vinna med Aura sphere..! DÄRFÖR R mewtwo fortfarande KING OF POKEMON!:D

Jag tror inte Arceus hade lyckats ta ner Mewtwo. Är någon emot det? Isåfall utamanar jag den personen på Wi-fi. Mewtwo VS Arceus, någon?

 

 

 

 

 

håller med dig mew2 e den bästa!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...