Gäst CarlPhilip Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 jaja det funkar iallafall tror ni att det finns någon som kostar 7000kr med bättre prestanda??? Nej, Acer har väldigt låga priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Jag kan spela GTA IV på min laptop, så det är ganska dumt att konstatera att det inte går på en laptop... (Ja, höga inställningar). hur mkt la du ut åt den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Jag kan spela GTA IV på min laptop, så det är ganska dumt att konstatera att det inte går på en laptop... (Ja, höga inställningar). hur mkt la du ut åt den) 10kkr Redigerat 18 November 2009 av CarlPhilip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 för 10k får man en bättre dator än en för 6k (om det inte är en hp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 ok men den här är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Det här är en väldigt bra och billig laptop som klarar allt du vill! http://www.elgiganten.se/product/datorer-t...qosmio-x500-10z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Det här är en väldigt bra och billig laptop som klarar allt du vill! http://www.elgiganten.se/product/datorer-t...qosmio-x500-10z billig var ordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 ok men den här är bra Ja, det som skiljer min från den är att jag har: Bättre grafikkort Bättre skärm Bättre webcamera (Lol) Bättre ljud Bättre hållbarhet? Min är väldigt bra att spela på, med tanke på skärmen och ljudet, det är lite extra piff som man egentligen inte behöver, men ja, en fruktansvärt bra skärm faktiskt! Lång batteritid får jag också, då LCD skärmar inte drar alls mycket ström. Tror jag ska ha 2½ timme med normal användning. Min är också väldigt lätt. Men som sagt är det bara små extra finesser som knappt är nödvändiga. Det du ska tänka på, när du köper på nätet, är att du inte kan testa tangentbordet och så, vilket kan vara en stor övervägande sak i köpet. Annars är den datorn verkligen prisvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Spar till en Dell xps. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Spar till en Dell xps. ;) finns det nån bra dell xps laptop för 7000?? ok men den här är bra Ja, det som skiljer min från den är att jag har: Bättre grafikkort Bättre skärm Bättre webcamera (Lol) Bättre ljud Bättre hållbarhet? Min är väldigt bra att spela på, med tanke på skärmen och ljudet, det är lite extra piff som man egentligen inte behöver, men ja, en fruktansvärt bra skärm faktiskt! Lång batteritid får jag också, då LCD skärmar inte drar alls mycket ström. Tror jag ska ha 2½ timme med normal användning. Min är också väldigt lätt. Men som sagt är det bara små extra finesser som knappt är nödvändiga. Det du ska tänka på, när du köper på nätet, är att du inte kan testa tangentbordet och så, vilket kan vara en stor övervägande sak i köpet. Annars är den datorn verkligen prisvärd. vad har du för någon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 ok men den här är bra Ja, det som skiljer min från den är att jag har: Bättre grafikkort Bättre skärm Bättre webcamera (Lol) Bättre ljud Bättre hållbarhet? Min är väldigt bra att spela på, med tanke på skärmen och ljudet, det är lite extra piff som man egentligen inte behöver, men ja, en fruktansvärt bra skärm faktiskt! Lång batteritid får jag också, då LCD skärmar inte drar alls mycket ström. Tror jag ska ha 2½ timme med normal användning. Min är också väldigt lätt. Men som sagt är det bara små extra finesser som knappt är nödvändiga. Det du ska tänka på, när du köper på nätet, är att du inte kan testa tangentbordet och så, vilket kan vara en stor övervägande sak i köpet. Annars är den datorn verkligen prisvärd. vad har du för någon?? Jag har en Samsung R720. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=458803 Dock köpte jag min i affär, när den var precis ny (De hade inte packat upp den än), så det var lite dyrare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 ok men den här är bra Ja, det som skiljer min från den är att jag har: Bättre grafikkort Bättre skärm Bättre webcamera (Lol) Bättre ljud Bättre hållbarhet? Min är väldigt bra att spela på, med tanke på skärmen och ljudet, det är lite extra piff som man egentligen inte behöver, men ja, en fruktansvärt bra skärm faktiskt! Lång batteritid får jag också, då LCD skärmar inte drar alls mycket ström. Tror jag ska ha 2½ timme med normal användning. Min är också väldigt lätt. Men som sagt är det bara små extra finesser som knappt är nödvändiga. Det du ska tänka på, när du köper på nätet, är att du inte kan testa tangentbordet och så, vilket kan vara en stor övervägande sak i köpet. Annars är den datorn verkligen prisvärd. vad har du för någon?? Jag har en Samsung R720. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=458803 Dock köpte jag min i affär, när den var precis ny (De hade inte packat upp den än), så det var lite dyrare då. okej men 7700 är för dyrt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.