Hoppa till innehåll

Laptop

halopro96

Rekommendera inlägg

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst CarlPhilip

Jag kan spela GTA IV på min laptop, så det är ganska dumt att konstatera att det inte går på en laptop... (Ja, höga inställningar).

hur mkt la du ut åt den)

10kkr

Redigerat av CarlPhilip
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

ok men den här är bra

Ja, det som skiljer min från den är att jag har:

Bättre grafikkort

Bättre skärm

Bättre webcamera (Lol)

Bättre ljud

Bättre hållbarhet?

Min är väldigt bra att spela på, med tanke på skärmen och ljudet, det är lite extra piff som man egentligen inte behöver, men ja, en fruktansvärt bra skärm faktiskt! Lång batteritid får jag också, då LCD skärmar inte drar alls mycket ström. Tror jag ska ha 2½ timme med normal användning. Min är också väldigt lätt.

Men som sagt är det bara små extra finesser som knappt är nödvändiga. Det du ska tänka på, när du köper på nätet, är att du inte kan testa tangentbordet och så, vilket kan vara en stor övervägande sak i köpet. Annars är den datorn verkligen prisvärd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spar till en Dell xps. ;)

finns det nån bra dell xps laptop för 7000??

ok men den här är bra

Bättre grafikkort

Bättre skärm

Bättre webcamera (Lol)

Bättre ljud

Bättre hållbarhet?

Min är väldigt bra att spela på, med tanke på skärmen och ljudet, det är lite extra piff som man egentligen inte behöver, men ja, en fruktansvärt bra skärm faktiskt! Lång batteritid får jag också, då LCD skärmar inte drar alls mycket ström. Tror jag ska ha 2½ timme med normal användning. Min är också väldigt lätt.

Men som sagt är det bara små extra finesser som knappt är nödvändiga. Det du ska tänka på, när du köper på nätet, är att du inte kan testa tangentbordet och så, vilket kan vara en stor övervägande sak i köpet. Annars är den datorn verkligen prisvärd.

vad har du för någon??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

ok men den här är bra

Bättre grafikkort

Bättre skärm

Bättre webcamera (Lol)

Bättre ljud

Bättre hållbarhet?

vad har du för någon??

Jag har en Samsung R720. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=458803

Dock köpte jag min i affär, när den var precis ny (De hade inte packat upp den än), så det var lite dyrare då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men den här är bra

Bättre grafikkort

Bättre skärm

Bättre webcamera (Lol)

Bättre ljud

Bättre hållbarhet?

vad har du för någon??

Jag har en Samsung R720. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=458803

Dock köpte jag min i affär, när den var precis ny (De hade inte packat upp den än), så det var lite dyrare då.

okej men 7700 är för dyrt för mig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...