Gäst Cakeguy Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Haha Kände mig träffad LOL Asså va f*n! Ni borde skämmas! Nu är det ni som kommenterar! Ah, jag skiter i det hära, gör vad ni vill men akta er... Och tasta er, för jag pallar inte prata med såna tröga nördar som ni Stick då. Så du menar att du är trög? Asså kan vi inte gå tillbaka till forumet? Annars kommer jag att blattefiera er! YEY haha Nej, jag menar inte att jag är trög. Jag menar att du ska sticka från forumet om du inte "pallar prata med såna nördar som dem"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Jag sa att vi ska lämna det hära bakom oss och komma tillbaka till forumet! Omg! Det är du som borde lämna det, och om du inte gr det så prata någonting som har med ämnet att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Jag sa att vi ska lämna det hära bakom oss och komma tillbaka till forumet! Omg! Det är du som borde lämna det, och om du inte gr det så prata någonting som har med ämnet att göra Det var du som gick off-topic från början och jag svarade bara på din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Men nu säger jag att vi tillbaka. Du bevisar att du är trög eftersom jag har försökt att söga det för 3 gngen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Men nu säger jag att vi tillbaka. Du bevisar att du är trög eftersom jag har försökt att söga det för 3 gngen Du bevisar att du är trög för dina argument är till och med sämre än mina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Till och med HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 :_ OnT: Jag tappade all min mat på golvet idag, men jag tog upp det och åt upp det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 :_ OnT: Jag tappade all min mat på golvet idag, men jag tog upp det och åt upp det igen. Mums!Inget. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 :_ OnT: Jag tappade all min mat på golvet idag, men jag tog upp det och åt upp det igen. Mums!Inget. :) Men det smakade inte så illa faktiskt. Bara lite hårstrån man fick ta bort, sen var det lugnt liksom. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Asså va f*n! Ni borde skämmas! Nu är det ni som kommenterar! Ah, jag skiter i det hära, gör vad ni vill men akta er... Och tasta er, för jag pallar inte prata med såna tröga nördar som ni lungn jag fattar inte varför det är bråk i nästan alla trådar hela tiden lägg av!!!! peace on fuska.se!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 So prov :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) jag köpte fjärde delen Har testat det förre du föddes och tyvär, funka det inte. Du också kommenterar hela tiden. Sån No life ni har, bara kommentera, bry er inte om andra, bara er själva tyvärr så testade du det fyra år för sent Redigerat 19 November 2009 av carloking1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.