ExorZ Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Har testat det förre du föddes och tyvär, funka det inte. Du också kommenterar hela tiden. Sån No life ni har, bara kommentera, bry er inte om andra, bara er själva tyvärr så testade du det fyra år för sent Tror han förstod det när Hivee burna han. OnT: Ehum, Fredag den 13de är slut för 6 dagar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 (redigerat) Fick hög feber det är det ända som hänt mig Redigerat 25 November 2009 av Jeppe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 jag hade fotbolls träning på konst gräs och jag glidtackla å det kändes som jag hade vatten i ryggen och sen titta vi och det var blod över hela ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 jag hade fotbolls träning på konst gräs och jag glidtackla å det kändes som jag hade vatten i ryggen och sen titta vi och det var blod över hela ryggen Varför bumpar du upp tråden? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Men omfg :o han stavade fel och är 11 år!!!!! PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om det är nån som ska växa upp så är det du ^^ "talrik full med potatis på huvodet fast jag akta mig och jag körde bombout och jag missa korgen 20 gnr i rad!!!!" Detta är inte en felstavning... Det är knappt svenska... vad menas med bombout och att du missade korgen 20 gnr i rad nyss pratade du mat nu är det basket eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Men omfg :o han stavade fel och är 11 år!!!!! PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om det är nån som ska växa upp så är det du ^^ "talrik full med potatis på huvodet fast jag akta mig och jag körde bombout och jag missa korgen 20 gnr i rad!!!!" Detta är inte en felstavning... Det är knappt svenska... vad menas med bombout och att du missade korgen 20 gnr i rad nyss pratade du mat nu är det basket eller? Antar att han menar en sport som heter något i klass med bombout, sen att han missade korgen 20 gånger i just bombout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.