TheKingOfEvil Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Det var en gång under spelets gång då jag gick i victory rode på platinum. Jag gick med den där töntiga tjejen som har en Arcanine. Jag sprang runt för jag tänkte.. jag kan ju utnyttja den lite och få lite level "gratis" eftersom man möter två pokemon, får bådas poäng OCh får hjälp med att döda de ^^ Den ultimata kombon.... Iaf... efter ett tag hände det OMÖJLIGA. Jag mötte en shining Gabite. Jag skadade den för att fånga den.... Vad händer då ?? DEN DÄR J**V*A F*TT*N Arcanince eller vad den nu heter DÖDADE min SHINING GABITE :cry: :( VASD SKA JAG GÖRA :( Är detta ett hopplöst fall ? Kommer jag få vänta väldigt länge innan jag får en sådan tur att jag möter en kraftig pokémon i shining ? :( Vad ska jag göra mer än att gråta :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Du kan inte göra något mer än att gråta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg