Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 1. Skate 2, Call Of Duty World At War, Uncharted 2 Among Theives och Brütal Legend! 2. Köp inte LBP ett helt kasst spel! Tyst, hitta inte på en massa Citera
Encoder Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 1. Skate 2, Call Of Duty World At War, Uncharted 2 Among Theives och Brütal Legend! 2. Köp inte LBP ett helt kasst spel! Tyst, hitta inte på en massa Jag tkr faktiskt att LBP ser lite "barnsligt" ut på trailern... Jag ska inte köpa det.. Citera
Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 1. Skate 2, Call Of Duty World At War, Uncharted 2 Among Theives och Brütal Legend! 2. Köp inte LBP ett helt kasst spel! Tyst, hitta inte på en massa Jag tkr faktiskt att LBP ser lite "barnsligt" ut på trailern... Jag ska inte köpa det.. Bra argument, det förklarar varför det är ett av de bäst recenserade spelen på senare år Citera
Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 (redigerat) Verkligen, men när det gäller att tipsa en annan person om bra spel hjälper det inte att säga att bra spel suger för att man själv tycker så Redigerat 5 Februari 2010 av Hivee Citera
Gäst Noodles Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 Verkligen, men när det gäller att tipsa en annan person om bra spel hjälper det inte att säga att bra spel suger för att själv tycker såEller att man tycker det suger för man tycker trailern är "barnslig". Citera
Ghostbuster9 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Skrivet 6 Februari 2010 1. Skate 2, Call Of Duty World At War, Uncharted 2 Among Theives och Brütal Legend! 2. Köp inte LBP ett helt kasst spel! Tyst, hitta inte på en massa Jag tkr faktiskt att LBP ser lite "barnsligt" ut på trailern... Jag ska inte köpa det.. Bra argument, det förklarar varför det är ett av de bäst recenserade spelen på senare år Det är ju barnsligt! Har det spelet! Verkligen kasst enligt mig men om man är 3-8 år så är det väl bra! Men som sagt om man gillar att bygga så ska man köpa LittleBigPlanet! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.