Vanligare än prostituerade som säljer sig till främmande frivilligt.
Källa pl0x?
Eh. Detta vill jag minnas att jag förklarade i ett tidigare inlägg, fast det läste du väl inte antar jag.
Det i fettext är ruggigt onödigt och sänker bara stämningen här :/
Kan man inte bara ha en vanlig diskussion utan att smutskasta andra?
Vet att det inte är min profession men ville bara tillägga det.
Personerna som blir utsatta för sexslaveri får betalt. Sedan kommer någon annan och tar pengarna. Prostitution är som du själv sa att utföra sexuella tjänster mot betalning. Tror du verkligen att hallickarna skulle tillåta att de prostituerade ligger med någon gratis? Verkar inte som en bra affärsidé.
Orkar inte skriva prosituerade så nu får det bli hororna. Nåja
Om hororna får betalt för att ligga med någon som hallicken sedan tar av dem, har dem blivit betalda då?
För att göra mig extra klar- http://img51.imageshack.us/img51/7956/frogesport.jpg
Med andra ord så tjänar "hororna" 0kr av att ligga med folk, så då är dem sexslavar INTE horor.
Nej. Jag sa att det blir olagligt att bruka tobak när man är under 18 för att det inte går att få tag på utan att brott föreligger. Att det är lagligt att köpa sex är för att skydda folk som blir tvingade till det. Om det hade varit ett problem i Sverige att folk blir tvingade till att röka så hade din liknelse varit relevant, nu är den inte det.
Men om vi nu har exemplet, det är lagligt att sälja sig själv, men inte lagligt att köpa. I jämförelse med det är lagligt att köpa men inte bruka? Det låter som samma sak för mig.
Dezen- lol.