skatan222 Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Hej jag brukar plantera träd mm mm och när man kan plocka frukten hamnar det i "ryggsäcken" men sen kan jag inte göra juice t.ex varför kan jag inte det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 är det the sims 3 eller the sims 2 vi pratar om här? lite enklare att ge svar om man vet sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 The sims2 är det och han snackar om året runt det går bara att pplocka frukter i sims 2 inte 3 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snyggingen Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 The sims2 är det och han snackar om året runt det går bara att pplocka frukter i sims 2 inte 3 :D det går visst att plocka frukter i sims 3 o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Om det är sims 2 vi snackar om så måste man ju ha en juicepress och sen trycka på den och lagra frukterna i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaulitzGiirl Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Hej jag brukar plantera träd mm mm och när man kan plocka frukten hamnar det i "ryggsäcken" men sen kan jag inte göra juice t.ex varför kan jag inte det?? Du måste vara i hög nektar nivå! Har du testat att "dra" frukterna till nektar "inkorgen"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg