Torayami Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Hejsan alla glada! Mitt 360 har börjat att krångla, kan spela var 4:de gång ungefär. Den läser inte mina skivor längre. Jag undrar om någon vet ungefär hur mycket det skulle kosta att lämna in den på lagning? (Garantin har gått ut.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 En ny läsare kostar runt 500:-, så antagligen inte mer än så. Om du kan så borde du åka till PSXCARE i Stockholm eftersom de är riktigt kunniga gällande sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) En ny laser för xbox 360 kostar nog inte mer än 250 kr beroende på vad du har för läsare så om du kan skulle jag tipsa att försöka fixa det själv. Nu behöver det ju inte vara så att problemet faktiskt ligger i lasern men 80% av fallen är det de. Annars kommer en lagning kosta precis som Sidney sa runt 4-500 kr. Edit: http://www.rejoy.se/xbox-360/reservdelar?z...3mpmdmjqk1440f4 Redigerat 16 November 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Tack för era svar men jag tror jag ska ta och spara ihop till ett nytt istället eftersom mitt gamla är det äldre pro med lite minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.