💬
Logga in
Fuska.se

Oblivion Funkar Inte Att Avinstallera!

25 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Tja.

Skulle installera Oblivion för typ en vecka sedan, men jag blev tvungen att avsluta installationen för jag hade inte riktigt tid att installera det just då så jag bara avslutade förstås installationen som nästan gått halvvägs.

Senare när jag kom hem igen så skulle jag installera spelet igen men då står det att jag redan har Oblivion på datorn. Så jag stoppade i skivan och klickade Uninstall när launchern hade kommit upp, men då kommer bara ett slags error om att några filer saknas eller liknande för att jag skall kunna avinstallera det. Så jag tryckte Start > Alla Program och deletade det från listan sen gick jag in på disk C: > program och deletade det därifrån och till och med sökte i Sök och deletade allt Oblivion därifrån.

Men det står ÄNDÅ att jag har oblivion när jag stoppar i skivan och launchern kommer upp. Har testat Lägg till/Ta bort program med men Oblivion finns inte ens med i listan där :o

Och jag har googlat och hittat liknande problem men ingen har typ svarat på dom så jag vet inte rikitigt hur jag ska göra :P

Är tacksam för svar!

Nivå 4 · Lärling

kör ccleaner och rensa registret det brukar funka när jag har det problemat

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Hur gör man för att få bort det där då? Är det samma som i Windows sökprogram att man bara söker på ett eller flera ord och det kommer fram sen kan man bara radera då eller?

tack för svaret förresten ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur gör man för att få bort det där då? Är det samma som i Windows sökprogram att man bara söker på ett eller flera ord och det kommer fram sen kan man bara radera då eller?

Kör ccleaner, om du inte fattar så är du korkad...
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kör ccleaner, om du inte fattar så är du korkad...

jo jag fattar, men jag vill inte att den ska rensa så liksom. Jag frågade om man kunde göra som windows sökprogram, liksom söka på oblivion och bara rensa de filer som finns kvar av oblivion.

Fast jag kör ccleaner, är väl bäst antar jag ;P

aah körde ccleaner fast jag vetefan om det går att ta bort allt 'skräp' som hittades i och med att det står flash player och allt, för det kommer väl också att tas bort? för jag vill ju inte få bort min flash player liksom..

bild här med, kan man ta bort all det här utom att något större kommer att hända (förutom att jag kommer få mer diskutrymme)? :)

http://img204.imageshack.us/img204/2397/ccleaner.png

Senast ändrad:

17 Nov 2009
Nivå 4 · Lärling

:_

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

vadå? inte fan vet jag vad som händer, har typ aldrig använt programmet innan, har till och med rensat cookies själv innan :o

Nivå 4 · Lärling
http://i34.tinypic.com/a167bo.jpg

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

Har rensat skräpet där nu då.. fast Oblivion funkar ändå inte att avinstallera :S

visar bild på det error som kommer upp..

http://img109.imageshack.us/img109/5756/oblivionerror.png

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

man kan rensa två olika saker i ccleaner

Det ska stå rensa registetret eller liknade

18 Nov 2009
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

Klickade registret, sökte efter problem, tog bort en Bethesda sak + en Oblivion genväg eller någonting därifrån, men funkar ändå inte att avinstallera :(

Nivå 10 · Veteranfuskare

Varför är det så viktigt att du avinstallerar Oblivion?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Varför är det så viktigt att du avinstallerar Oblivion?

För att jag ska kunna installera det igen utan att spelet bara är halvinstallerat?
Nivå 4 · Lärling

ässh installera om det funkar alltid

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

ässh installera om det funkar alltid

installera om ja, men inte att avinstallera ett spel som bara lyckades bli halvinstallerat.

Funderar på att rensa hela listan, men enligt google sökningar och sånt kan man inte alltid lita på att program kommer att funka eller något när man rensar hela registret ;P

Nivå 4 · Lärling

varför avbröt du det var ju onödigt

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Har du läst första-inlägget? I så fall vet du varför.
Nivå 5 · Fuskare

Detta kan vara ett allvarligt virus, så ser det ut iallafall

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Detta kan vara ett allvarligt virus, så ser det ut iallafall

lol? Är det ett allvarligt virus? :P

om du syftar på bilden jag laddat upp så tror jag mer iaf att det är ett error som säger att en/flera filer saknas för att oblivion ska kunna avinstalleras.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har du läst första-inlägget? I så fall vet du varför.

hade inte tid skulle du gå och lägga dig eller

du kunde haft på den övar natten

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in