Det står tydligt att service pack 3 funkar inte
Oblivion Funkar Inte Att Avinstallera!
↗ till inläggethade inte tid skulle du gå och lägga dig eller↗ till inläggetvarför avbröt du det var ju onödigt
Har du läst första-inlägget? I så fall vet du varför.
du kunde haft på den övar natten
Skulle inte lägga mig, skulle iväg te skolan och typ prata med vår mentor eller något :S och sen var det regnigt ute och såg ut som det skulle bli åska så jag stängde av datorn i säkerhets skull.
Allt du kan göra är att leta upp var enda fil som har med spelet att göra och radera den.
Annars så kan du ju testa att återställa tills den dagen du installerade den.
Annars blir det väl formatering för dig.
↗ till inläggetmm, sökte ju i windows söksak, och radera allt som hade med oblivion att göra där.Allt du kan göra är att leta upp var enda fil som har med spelet att göra och radera den.
och sen i registret på ccleaner raderade jag 2 saker med oblivion med. fast tyvärr funkar det ändå inte :(
vill inte formatera om datorn heller, tar för lång tid + så pallar jag verkligen inte ;D
↗ till inlägget↗ till inläggetmm, sökte ju i windows söksak, och radera allt som hade med oblivion att göra där.Allt du kan göra är att leta upp var enda fil som har med spelet att göra och radera den.
och sen i registret på ccleaner raderade jag 2 saker med oblivion med. fast tyvärr funkar det ändå inte :(
vill inte formatera om datorn heller, tar för lång tid + så pallar jag verkligen inte ;D
det tar inte lång tid + alla tar mitt anv. namn
↗ till inlägget↗ till inläggetAllt du kan göra är att leta upp var enda fil som har med spelet att göra och radera den.
mm, sökte ju i windows söksak, och radera allt som hade med oblivion att göra där.
det tar inte lång tid + alla tar mitt anv. namn
Tar för lång tid för mig iaf :)