laynus Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Jag funderade på att köpa en ny ratt till datorn då min nuvarande billiga ratt från Trust är saknar fäste och inte har nån känsla i sig. Ni kan skriva länken till den. Min budget är max 1500 kr. Och jag har kollat på Logitech Momo men jag är osäker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) Hört/sett att Logitech G27 ska vara bra. Dock har jag bara sett/hört aldrig testat. Ooups såg att den kostade 300 $.. Redigerat 16 November 2009 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Hört/sett att Logitech G27 ska vara bra. Dock har jag bara sett/hört aldrig testat. Ooups såg att den kostade 300 $.. japp men jag ska försöka önska mig i julklapp och jag funderar på att försöka ta logitech g25 som första val sen kanske momo låter det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Det ska vara en Logitech ratt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 en g25 kan man få begangnad för 1500 kr, de är asgoa, det enda jag störde mig på var att växelpaddlarna földje med ratten när man svängde men använder man växelspaken är det ju skitsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.