Hivee Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 lolwut? Mina är A4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 YEY! Haha, jag la mina serietidningar på ett A4 Papper och dom va mycket mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 lolwut? Mina är A4i så fall tänker du på album Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 lolwut? Mina är A4i så fall tänker du på album carlo, det e patrik, vilka seier har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 lolwut? Mina är A4 i så fall tänker du på album carlo, det e patrik, vilka seier har du? du vet dom vi köpte på skivesset och några till men jag har många serier till fast jag måste hitta dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Ok då, men hur många ska du köpa? Har du redan beställt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Ok då, men hur många ska du köpa? Har du redan beställt?beställde idag 100 st för 75 kr och plus lite extra kostnader så blev det 114 kr du har ju många serietidningar och om man vill köpa många så kan du hämta dom hos han och då slipper du betala extra kostnader dom är i malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Men palla, ska du plasta in ALLA din serier elr bara "värdefulla"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Vad har du för tidningar ? Morsans gamla reklamblad ? De flesta serietidningar är i A4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Men palla, ska du plasta in ALLA din serier elr bara "värdefulla"?alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.