Torcida Skrivet 17 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 ÄR DU TRÖG ELLER DET FINNS INTE =) Kolla andra inlägget. Där finns det direktlänk till en sökning på "Batman". Jag antar att du inte klarar av att klicka på 2 länkar i rad så jag direktlänkar en här: http://cdon.se/film/batman-114150 Jag valde vanligt DVD format, då du knappast ser skillnad på Blu-Ray och DVD. jag kan se skillnad på blu-ray och dvd mer än vad du kan om jag inte hade sett skillnad hade jag nog inte haft en blu-ray spelare hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 om jag inte hade sett skillnad hade jag nog inte haft en blu-ray spelare hemmaÖh.. va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 (redigerat) jag kan se skillnad på blu-ray och dvd mer än vad du kan om jag inte hade sett skillnad hade jag nog inte haft en blu-ray spelare hemma Det säger å andra sidan inte så mycket, eftersom jag aldrig sett en Blu-Ray film. Jag har å andra sidan inte sett en vanlig film heller på ca 6-7 månader. Men vill du att jag ska länka en Blu-Ray film istället då, käre vän? Redigerat 17 November 2009 av CarlPhilip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 jag kan se skillnad på blu-ray och dvd mer än vad du kan om jag inte hade sett skillnad hade jag nog inte haft en blu-ray spelare hemma Det säger å andra sidan inte så mycket, eftersom jag aldrig sett en Blu-Ray film. Jag har å andra sidan inte sett en vanlig film heller på ca 6-7 månader. Men vill du att jag ska länka en Blu-Ray film istället då, käre vän? gärna!!!! KÄRE VÄN.....NOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Du kan tanka ner den. Fast om du vill ha det på skiva så tanka ner den i iso format och bränn på dvd-r skiva med ImgBurn patrik jag är inte sån som du jag vill ha den i original Haha lol, sammlare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Du kan tanka ner den. Fast om du vill ha det på skiva så tanka ner den i iso format och bränn på dvd-r skiva med ImgBurn patrik jag är inte sån som du jag vill ha den i original Haha lol, sammlare... inte samlare jag menar jag samlar inte på filmer men jag vill ha den i original kom just på en sak game stop(eb games) kanske har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Tror inte de har filmer. Och förresten, var inte så jäkla grinig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Tror inte de har filmer. Och förresten, var inte så jäkla grinig. Haha ja, han säger varje sak han gör. Exempel: Jag tror det finns i cals ohlsson ska titta. Senare: Nej det fann inte, men ska kolla där.. setra setra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Tror inte de har filmer. Och förresten, var inte så jäkla grinig.i min närmaste Game Stop finns det filmer ska kolla imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.