Jolt Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 15 är typ den roligaste ju. Är på bana 26 nu, helt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 jag upnådde hela 50 deaths innan jag kom till nivå 3, inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 15 är typ den roligaste ju. Är på bana 26 nu, helt omöjligt. Hehe, ja, den fick mig att ge upp för en vecka framåt ^^ Sen klarade en klasskamrat banan, vilket fick mig att kämpa på med den. jag upnådde hela 50 deaths innan jag kom till nivå 3, inte så bra Hehe, övning ger färdighet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 9 är omöjlig! Den är ganska lätt när du kommer på det. Ställ dig vid en kant. När pricken är precis framför dig går du diagonalt förbi den bara. Viktigt är att gå diagonalt och nära hörnen, då kommer det funka. Jag brukar själv få en eller några deaths när jag kör den banan. Den är förövrigt extremt buggig, så chansa funkar ganska bra ;) Tack, men jag är på 10 och den är ÖVER svår! Snälla Hjlp, PLZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 9 är omöjlig! Den är ganska lätt när du kommer på det. Ställ dig vid en kant. När pricken är precis framför dig går du diagonalt förbi den bara. Viktigt är att gå diagonalt och nära hörnen, då kommer det funka. Jag brukar själv få en eller några deaths när jag kör den banan. Den är förövrigt extremt buggig, så chansa funkar ganska bra ;) Tack, men jag är på 10 och den är ÖVER svår! Snälla Hjlp, PLZ! Oh, tror jag vet vilken den är. Tänk på rytmen bara. Håller du takten så ska det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 26 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Är på 28 nu och den är sjukt svår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Tog mig till level 7. Sen orkade jag inte mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Är nu på lvl 30, den sista banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Är nu på lvl 30, den sista banan.hur är lv 30? är det den svåraste banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Är nu på lvl 30, den sista banan.hur är lv 30? är det den svåraste banan Definitivt inte! Lvl 26 är svårast enligt mig. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Är nu på lvl 30, den sista banan. hur är lv 30? är det den svåraste banan Definitivt inte! Lvl 26 är svårast enligt mig. =) du har nog inte kört lv 30 än. jag frågade jolt eftersom han verkade ha kommit till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Klarade spelet precis, och den var nog inte den svåraste. 26 var nog en av dom svåraste ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.