contra Skrivet 19 November 2009 Rapport Skrivet 19 November 2009 Min fråga till er är hur man ändrar namn på killing floor på vista? Vill gärna vet om det går eller ej Citera
Dezen Skrivet 19 November 2009 Rapport Skrivet 19 November 2009 Ska finnas en fil som heter ngt speciellt i system-mappen /Killingfloor/system/filensnamn. Öppna den filen med anteckningar och leta reda på username. Googla det. Citera
contra Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Skrivet 19 November 2009 Ska finnas en fil som heter ngt speciellt i system-mappen /Killingfloor/system/filensnamn. Öppna den filen med anteckningar och leta reda på username. Googla det. Asså jag vet vilken fil det är men när jag ska skriva in mitt namn som jag vill ha och sen så ska jag spara det så står det: ´´Kunde in sparas, kontrollera om sökvägen och filnamn är riktig´´ Citera
contra Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Skrivet 19 November 2009 men jag tror jag har fixat det nu:P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.