Husko Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) Tja. Om någon vill köra Sniper-lobby (På PS3) lägg till mitt PSN- S3GLHuSko Regler: Man får inte använda Claymores,rocket,granater etc.. BARA SNIPER! //Husko Redigerat 9 Januari 2010 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) Tja. Om någon vill köra Sniper-lobby (På PS3) lägg till mitt PSN- S3GlHuSko Regler: Man får inte använda Claymores,rocket,granater etc.. BARA SNIPER! //Husko OOKKOOO, addar dig. [EDIT] Online ID är inte registrerat. Redigerat 19 November 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) S3GlHuSko l=Litet L Redigerat 19 November 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 S3GlHuSko l=Litet L Det var den jag testade, kanske cp anslutning atm.Testar igen imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Bump Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 okej, kanske addar dej, så kan vi lira ^^ Loint is maa psn :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg