Gäst Fender Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Om du pratar med mig, så ja, jag kan lägga in alla nya spel till mitt r4 och det är ca 1.5 år gammalt. Jag köpte det på chippingmasters och jag fick inte med någon skiva utan fick ladda ner mina drivrutiner till kortet från r4's hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Ska nog köpa: http://shop.01media.com/info.asp?ProductID=38210 Har bara en fråga då. Får jag nån sån där sdkort adapter? Och ett sdkort? Eller måste jag köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Ska nog köpa: http://shop.01media.com/info.asp?ProductID=38210 Har bara en fråga då. Får jag nån sån där sdkort adapter? Och ett sdkort? Eller måste jag köpa det? Jag fick inte en microSD-läsare, men vissa Acekard paket innehåller en läsare. När jag tittar på sidan verkar det som att du får en kortläsare (men det är inte helt hundra säkert att du får det för tillverkaren har slutat skicka ut med läsare), men inget microSD-kort. Du kan köpa microSD kort på den sidan, men det är billigast att köpa på webhallen (den jag länkade till tidigare). Köp ett kort som har minst 4 gigabyte minne, annars får du inte plats med så många saker på kortet.Köp INGET ANNAT än just microSD!!! MicroSDHC är mycket bättre, men vanligt microSD är okej. Annars slänger du pengar i sjön. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Ok. Men jag undrar en sak. Om jag köper på den usanska sidan (jag snackar lustigt för skojs skull (menar amerikanska sidan)). Tar det lång tid att få varan om jag betalar frakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Det borde max ta 3-5 dagar, när sidan har tagit hand om din beställning. Vilket för dig blir 1-5 dagar extra, tar lång tid ifall de inte skulle ha varan på lager. Mer exakt vet jag inte, eftersom jag är snål och alltid valt gratis frakt. :P Dock får du INTE med en microSDläsare om du beställer via den amerikanska sidan. Så du är medveten om det, isf beställ en på webhallen, där kostar en läsare 69 kr om jag minns rätt. Beställ inte en kortläsare på den amerikanska sidan, det är inga bra där (har kollat flera gånger). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Ok. Men jag har en sdkorts läsare i datorn. Men jag menade en sån där som man sätter i det lilla kortet i. Men... Om jag tar gratis frakt blir det 1-2 veckor innan jag får den rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 (redigerat) http://www.chippingmasters.se/ Redigerat 22 November 2009 av Fender Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Ok. Men jag har en sdkorts läsare i datorn. Men jag menade en sån där som man sätter i det lilla kortet i. Men... Om jag tar gratis frakt blir det 1-2 veckor innan jag får den rätt?Ja, om du beställer microSD-kortet jag länkade till på webhallen får du ett SDkort med en microSD-adapter. :P Om du tar gratis frakt på DealExtreme så kommer paketet vanligtvis inom 2 veckor. Om du har otur kan det ta 3 veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Ok. Men mamma ville ta på den svenska sidan. Då tar det väll bara några dagar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Det tog två dagar för mig att få mitt ( om det är chippingmasters du menar ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Menar: http://shop.01media.com/info.asp?ProductID=38210 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Det där var inte den svenska sidan? Men det brukar ta 2-4 dagar inom Sverige. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg