GangstaLean Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 kanske olika upplösningar? Kanske den ena har 1080p och den andra bara 720? det är problemet tror jag. Ja, det tror jag också, mycket möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 kanske olika upplösningar? Kanske den ena har 1080p och den andra bara 720? det är problemet tror jag. Kanske är det. Men problemet är löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Men om Playstation 3 är så jävla dåligt kan du väl bara ta och sälja den. Då slipper du problemet? Är bara så trött på folk som ska nedvardera och snacka massa skit. Och måste skapa flamewars, och provocerade andra. Så jävla nördigt att säga Shitstation och börja gnälla som en riktig p12.. Nu är de sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Men om Playstation 3 är så jävla dåligt kan du väl bara ta och sälja den. Då slipper du problemet? Är bara så trött på folk som ska nedvardera och snacka massa skit. Och måste skapa flamewars, och provocerade andra. Så jävla nördigt att säga Shitstation och börja gnälla som en riktig p12.. Nu är de sagt. MEN DIN JÄVLA IDIOT, LÄS MINA TIDIGARE INLÄGG, JAG VET OM HUR JAG SKA FIXA PROBLEMET, JAG VAR BARA ARG FÖR STUNDEN DIN JÄVLA FANBOY!!!!111oneoneone!!11!! Nu är DET sagt. Mod, jag säger det igen, lås tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 (redigerat) Sluta provocera då. Och ja nog sagt, skäm inte ut dig mer. Redigerat 20 November 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.