Gäst pong218 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 (redigerat) Jag har precis bytt operativsystem från XP till windows 7 professional , eller inte precis just nu. Men jag installerade min skrivare idag och datorn (operativsystemet) visar inte nu vilken färg som är slut. detta gjorde den förut. SKrivaren blinkar själv att färgen är slut! Men windows 7 varnar mig inte om det överhuvudtaget hjälp mig plz. Jag är inte noob så skriv hur komplicerat som helst. Jag kan bara inte lösa just detta problem. Skrivaren är en HP deskjet 940c. Alla användbara svar är välkommna! Redigerat 20 November 2009 av pong218 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 färgen kanske inte är slut dina päron kanske fyllt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 färgen kanske inte är slut dina päron kanske fyllt påMen jag kan ju inte byta då jag inte vet vilken patron det är. Och även om dem bytt så skulle den inte varna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 färgen kanske inte är slut dina päron kanske fyllt påMen jag kan ju inte byta då jag inte vet vilken patron det är. Och även om dem bytt så skulle den inte varna! Men det står ju på patronen i skrivaren vad det är för patron!? Ta ut den och gå till nån el affär och fråga om hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.