Chilla Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Det är väl inte dyrare än något annat spel? Om man köper spel på Game eller Åhlens så skyll dig själv haha. Den kostar ju 529:- i Webhallen till exempel. Vem tusan köper spel för 649:-? Alla vet att man kan hitta spelet för garanterat 599:- i någon annan affär. Orkar inte vänta på beställningen och så vidare. Och dessutom så köper jag det gärna för 649 kr, för det är så värt det. Så priset spelar ingen roll. Såg precis att Elgiganten hade rea och den kostar bara 499:- :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Fan att det inte kom till Nintendo DS. ]:New Super Mario Bros Wii :P Jamen, jag menar att de kunde gjort spelet till båda konsolerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Det är väl inte dyrare än något annat spel? Om man köper spel på Game eller Åhlens så skyll dig själv haha. Den kostar ju 529:- i Webhallen till exempel. Vem tusan köper spel för 649:-? Alla vet att man kan hitta spelet för garanterat 599:- i någon annan affär. Orkar inte vänta på beställningen och så vidare. Och dessutom så köper jag det gärna för 649 kr, för det är så värt det. Så priset spelar ingen roll. Såg precis att Elgiganten hade rea och den kostar bara 499:- :lol: Den kostar 499 kr på MediaMarkt också :) Men jag har sett spelet där man kan testa det i MediaMarkt. Spelet verkar askul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 hej jag ska köpa det imorgon jag ska ta bort star trek och mumien så får jag deet får 324:50 längtar redan :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Fan att det inte kom till Nintendo DS. ]: New Super Mario Bros Wii :P Jamen, jag menar att de kunde gjort spelet till båda konsolerna. Finns ju redan ett New Super Mario Bros till DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PlayMaster Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 men är det möjligt väljer man väl det billigaste??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Ja, om man är desperat, dum i huvudet eller har alernativ. Jag har NSMB, för att svara på frågan, köpte det för ett bra tag sedan dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 emmm ingen som har funderat på att *host* chippa *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag har klarat v8 men samlar ihop alla starcoins så jag kan spela banorna i v9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 V7 är så jävla frustrerande. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag har det. Min lillebror fick de i julklapp men vi båda spelar de. Jag är i world 3 och 6 (hoppa i kanonen i word 3). Jag började dock spela de för 2 dagar sen, för att jag var bortrest under julen. Jag tycker att det är ett jätte roligt spel! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UnknownAX Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Är i world 7 J*vligt störande!kult.... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.