pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Hon kanske menade som i Oot, ute på ett fält där man kan springa omkring och köpa grejer.. ;P men jag tycker Tww och Oot är lika bra
Gamer 1 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 (DK64 @ 16/04-2004 11:55:33) Bara en fråga: Är Zelda ww bra? Det är tecknat Och?.... Det är ju skitsnygg grafik ju.... Själv tycker jag att tww är jättebra... Ett av dem bästa zelda-spelen iaf.... Har ni sett det nya zelda? Om inte, gå in på den här sidan...... Sen är det bara att leta efter det...
Karata Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 (redigerat) Tillbaka till ämnet. efter du har klarat templen ska du gå till tingle's tower och få incredible chart (tror ja den hette, eller så e de tri force chart eller nått sånt, iaf e de en karta) sen ska du kolla på¨kartan, på kartan ser du massa kartor åk till en av dom och hämta (eller va man nu måste gör, de e olika) efter du gjort de så ska du kolla på den kartan och där ser du ett kryss (tror jag) åk dit och fiska upp den (det är en skattkista eller så ska du klara nån grotta eller nått liknande). iaf så är de du letar efter en (eller egentligen åtta) triforce delar DET ÄR SKIT JOBBIGT men ha tålamod ;) Redigerat 17 Maj 2004 av karata
Karata Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 de jobbiga är ju att man måste åka fram och tillbaka hela tiden, tänk om man inte hade haft "ballad of gales
Gamer 1 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 ja.... Då skulle det bli riktigt jobbigt........
Rekommendera inlägg