Hoppa till innehåll

2009 Jul Events


dredlord127
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

att man ska hjälpa tomten att ta tillbaka den stulna julen, liksom få det att snöa och dela ut julklappar till npc:s

rewards:man får en julklapp av tomten med ett par toflor som är röda och vita :P och sen en emote där man öppnar ett paket.

 

jag vet inte vad det blir men jag tycker det hade varit coolt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

Ni som förväntar er att få en santa hat som ni kan sälja för 20 mille kan väl inse fakta, det kommer inte hända!

 

Eventen är knappast till för att få ett användbart item. Man ska klara sig lika bra utan itemet som med, d.v.s det får inte ge några fördelar för levling eller dylikt, eftersom de som inte hade chansen att göra eventen då inte kan få användning av det.

 

Itemet kommer inte vara tradeable, p.g.a det som hänt med Santa hat o.s.v.

 

Itemet kommer med andra ord vara värdelöst, men det är inte därför JAGeX lägger ner massvis med tid på eventen, det är för att det ska vara kul att göra eventen, och inte för att få ett bra item.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni som förväntar er att få en santa hat som ni kan sälja för 20 mille kan väl inse fakta, det kommer inte hända!

 

Eventen är knappast till för att få ett användbart item. Man ska klara sig lika bra utan itemet som med, d.v.s det får inte ge några fördelar för levling eller dylikt, eftersom de som inte hade chansen att göra eventen då inte kan få användning av det.

 

Itemet kommer inte vara tradeable, p.g.a det som hänt med Santa hat o.s.v.

 

Itemet kommer med andra ord vara värdelöst, men det är inte därför JAGeX lägger ner massvis med tid på eventen, det är för att det ska vara kul att göra eventen, och inte för att få ett bra item.

Och för att visa att man var där och kunde få saken. Jag menar, hur stor del av alla spelare har easter carrot om 3 år tex?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...