Zutto Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 såklart man har pratat med rektorn någon gång men inte därför att man har gjort nåt dumt men pratat med rektorn har väl alla gjort ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 jepp. en dum j*vla lärare blev sur på oss för att vi slängde lite mat så kom rektorn och blev arg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 såklart man har pratat med rektorn någon gång men inte därför att man har gjort nåt dumt men pratat med rektorn har väl alla gjort ;) :D samma här :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 A i matsalen har han suttit nvid mitt bord några gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 idag kickade en klasskamrat innomhus när räkton kom förbi. han blev tillsagd att inte kicka inne. när rekton gick iväg började min klasskompis sparka den i taket då kom rekton tillbaka och skrek"ska jag ta bollen!" :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag har pratat med rektorn flera gånger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag pratade med rektorn senast idag men det var inget speciellt typ: - Hej - Hej Så har jag pratat med rektorn många gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag pratade med rektorn senast idag men det var inget speciellt typ: - Hej - Hej Så har jag pratat med rektorn många gånger. ja me :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 §1.13 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg