Det har inte jag...Det måste kännas obehagligt..
Har Ni Snackat Med Rektorn Någon Gång?
om vad då? han kom in till vår klass och prata om 7.
Jo,jag har väl prata me rektorn nån gångfast inte för att jag hade gjort nåt dumt
mm en gång gjorde jag nåt dumt bråkade fast han blir aldrig arg bästa rektorn B)
inte varit där
Nepp... Har inte heller varit där!
Har varit där en gång, va med i ett slagsmål med två av mina kommpisar i min klass och några sexor och en bråkstake i sjuan som är helt galen, han i sjuan är två år äldre, men vi klarade oss.
7?om vad då? han kom in till vår klass och prata om 7.
Nej...aldrig..
Aldrig, aldrig, aldrig! Jag har aldrig pratat med rektorn.
inte jag heller
Joo.. jag har nog pratat med rektorn... Men det var om skojigaste skoj grejerna! Vi är kompisar, hon och jag, om man säger så. Men konstigt nog så hatar alla andra henne...?
nä, om de händer nåt på vår skola tar lärarna hand om det.
har aldrig pratat med rektorn!
Jodå, man har varit där inne några ggr.. inte pga nåt man själv gjort, utan tillsammans med andra...
Får göra de ibland...
Jag och en kompis kastade Lera på kyrkan då fick vi ta oss en liten pratstund med rektorn
Det har väl hänt..hrm..ett par gånger.
Ett par gånger K3nG4..:P
Våran rektor går runt i våran skola hela tiden, hon har inget att göra så hon klagar på allt hon ser..
En gång sprängde en snubbe en sån där festis så de small i hela kaféterian, då stängde hon ner den hela veckan! snacka sur tant
varån rektor tror hon är något av en ordningsvakt och hon patrulerar typ runt i våran skola hela tiden, om om man gör något som hon inte tycker som så knackar hon bara på axeln och ber än ställa sig upp och så alla kan se och så skäller hon ut en framför alla, så dom andra ska ta lärdom. det är skoj, eftersom själv så har ju det hän några gånger... denna vecka