GangsterOla Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Fick just en länk från en kompis när den klassiska scary Maze fungerar klockrent på ett litet oskyldigt barn. Videoklippet är nog det roligaste jag sett, MÅSTE SES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Eeh. Vad har det med webbspel att göra? Btw reklam -_-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterOla Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Är inte Scary Maze ett webbspel? Och på vilket sätt är det reklam eftersom det inte är mitt eget klipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Du gör reklam för hans klipp. Jo det är det. Men ska jag posta en tråd om mitt webbspel (ja jag har gjort många) när jag vill ha feedback? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Visningsbilder med spelkaraktär = reklam också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterOla Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Men vadfan, reklam kan ta sig. Jag ville bara se vad andra tyckte om klippet :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Vänta tills en moderator flyttar över det till "humor" ist. Om det är en film man skrattar åt alltså? orkar inte titta på den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Haha nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.