Gäst CarlPhilip Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Tjenare. Satt och funderade på om man kan spela Zombie moden på CoD WaW online? Om man kan det kanske jag köper spelet. Om man kan det, hur gör man då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 hur menar du om du menar att man kör typ Team Deathmatch där ena laget är zombie och andra är vanliga så går det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 hur menar du om du menar att man kör typ Team Deathmatch där ena laget är zombie och andra är vanliga så går det inte Ehm.. Nej.. Jag menar att spela Nazi Zombies online med andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Ja det går man kan max vara fyra dock men det ska räcka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Ja det går man kan max vara fyra dock men det ska räcka Jo, det förstår jag. Kan du förklara lite noggrannare hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Man gör samma sak i single player fast man är fyra stycken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Man gör samma sak i single player fast man är fyra stycken.-.- Kan någon förklara, d.v.s. beskriva, hur man ska göra för att spela CoD WaW online med Nazi Zombies? Ska man starta server, ska man bara starta coop och sen joina genom IP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 aa du startar coop och går in på find game sen går du till Nazi Zombies och väljer om du vill köra Natch der Untoten, Verükkt, shi no numa, eller Der Riese Dock måste du ladda ner map packs för alla utom untoten men det kan du göra i PS Store nått mer jag ska föklara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 CoD-forumet är formatneutralt :_ Så han snackar nog om PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 aa du startar coop och går in på find game sen går du till Nazi Zombies och väljer om du vill köra Natch der Untoten, Verükkt, shi no numa, eller Der Riese Dock måste du ladda ner map packs för alla utom untoten men det kan du göra i PS Store nått mer jag ska föklara Ah, som sagt har jag PC.. En fråga till, hur hostar jag ett sådant här spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg