k3f1n Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Hejsan alla xD Någon som spelar EMS ( europe maple story ) jag kör iaf xD jag är lvl 92 FlameWiz har bara 50mil atm kör på demethos, PM'a mig om ni vill bli vän med mig på demethos, jag ger inte ut mitt IGN till allmänheten för att då kanske nån svensk gm på ems bannar mig x) så om ni vill att jag ska adda er får ni skicka ert ign på demethos :) För er Dummies som inte förstår, så betyder IGN in game name, okej förlåt för att jag kallade er dummies xD Redigerat 23 November 2009 av k3f1n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YouAreANoob Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Hejsan alla xD Någon som spelar EMS ( europe maple story ) jag kör iaf xD jag är lvl 92 FlameWiz har bara 50mil atm kör på demethos, PM'a mig om ni vill bli vän med mig på demethos, jag ger inte ut mitt IGN till allmänheten för att då kanske nån svensk gm på ems bannar mig x) så om ni vill att jag ska adda er får ni skicka ert ign på demethos :) För er Dummies som inte förstår, så betyder IGN in game name, okej förlåt för att jag kallade er dummies xD Vad lite pengar -.-'' och låg lvl och lägg av och försöka skryta om något som inte är märkvärdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Vad lite pengar -.-'' och låg lvl och lägg av och försöka skryta om något som inte är märkvärdigt Enligt mig är det du som skryter :huh: Jag brukar spela MapleStory när jag har tråkigt :-P Har en level 32 Warrior och en level 19 Mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Nödvändigt att säga 'europe maplestory' när vi bor i Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Nödvändigt att säga 'europe maplestory' när vi bor i EuropaJa, för det finns folk som spelar global fortfarande. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;hl=Maplestory ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 nån som spelar private server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 (redigerat) För er Dummies som inte förstår, så betyder IGN in game name, okej förlåt för att jag kallade er dummies xD IGN har aldrig betytt in-game, det skulle bara vara förvirrande då IGN (image games network) är en av de största sidorna inom multimedia Redigerat 5 December 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PwnAllNoobs Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Vad lite pengar -.-'' och låg lvl och lägg av och försöka skryta om något som inte är märkvärdigt Enligt mig är det du som skryter :huh: Jag brukar spela MapleStory när jag har tråkigt :-P Har en level 32 Warrior och en level 19 Mage. Hur ofta brukar man skriva hur mycket pengar man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.