Hoppa till innehåll

Maplestory...

k3f1n

Rekommendera inlägg

Hejsan alla xD

Någon som spelar EMS ( europe maple story )

jag kör iaf xD jag är lvl 92 FlameWiz

har bara 50mil atm kör på demethos,

PM'a mig om ni vill bli vän med mig på demethos, jag ger inte ut mitt IGN till allmänheten för att då kanske nån svensk gm på ems bannar mig x) så om ni vill att jag ska adda er får ni skicka ert ign på demethos :)

För er Dummies som inte förstår, så betyder IGN in game name, okej förlåt för att jag kallade er dummies xD

Redigerat av k3f1n
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan alla xD

Någon som spelar EMS ( europe maple story )

jag kör iaf xD jag är lvl 92 FlameWiz

har bara 50mil atm kör på demethos,

PM'a mig om ni vill bli vän med mig på demethos, jag ger inte ut mitt IGN till allmänheten för att då kanske nån svensk gm på ems bannar mig x) så om ni vill att jag ska adda er får ni skicka ert ign på demethos :)

För er Dummies som inte förstår, så betyder IGN in game name, okej förlåt för att jag kallade er dummies xD

Vad lite pengar -.-'' och låg lvl och lägg av och försöka skryta om något som inte är märkvärdigt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

IGN har aldrig betytt in-game, det skulle bara vara förvirrande då IGN (image games network) är en av de största sidorna inom multimedia Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad lite pengar -.-'' och låg lvl och lägg av och försöka skryta om något som inte är märkvärdigt

Enligt mig är det du som skryter :huh:

Jag brukar spela MapleStory när jag har tråkigt :-P

Har en level 32 Warrior och en level 19 Mage.

Hur ofta brukar man skriva hur mycket pengar man har?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...