majskolv Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 fråga dina päron hur man virussöker datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Och bara för att jag är 11 så är jag inte hjärn död!!! Han är 11 år han förstår alldrig... Högerklicka, tryck på egenskaper, välj kör som administratör nånstans där. BRAAA!!! På egenskaper fanns det!!! tack NEEEEEEEJJJJ!!!!!! Nu funkar det inte igen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 om man har vista som jämt och ständigt "måste ha din tillåtelse" så är det rättså självklart att thats the problem (om man inte har stängt av uca eller vad det nu heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Vad är uca? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 uac var det visst men det är jobbigt, typ http://www.intelliadmin.com/images/Windows%20Vista%20UAC.jpg nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Men det funkar inte igen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 fråga dina päron hur man virussöker datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Men det funkar inte igen!!!! Som sagt, virus skanna datorn, eller fråga dina föräldrar Och bara för att jag är 11 så är jag inte hjärn död!!!Öh...jo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Har ni mer än 1 användare på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 11 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Har ni mer än 1 användare på datorn?nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.