J0Ji Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Hej! Jag har slaget om midgård och häxkungens tid, men jag har tappat bort instruktionsboken. Och efter att vi har köpt ny dator har jag inte kunnat installera p.g.a att installationskoden finns i boken. finns det något annat sätt att få tag i en kod? Funkar vilken annan kod till spelet lika bra? Snälla svara!! /JOJi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Koden är:GBYG-XELG-MUKW-RGSC-X545. Den borde funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 det är ju inte samma kod för alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Googla på Slaget om Midgård CD Key så borde du få upp en CD key som funkar. Eventuellt måste du fixa en crack också, men det tänker jag inte berätta hur du ska göra, då det bryter mot §3.7 Ja, det är ett olagligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Köp nytt, kostar väll inte så jävla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Eftersom du redan har spelet borde det inte vara olagligt att ladda ner någon typ av cd-key generator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Eftersom du redan har spelet borde det inte vara olagligt att ladda ner någon typ av cd-key generator. Det är fortfarande olagligt. Dock känns samvetet mycket renare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 det är ju inte samma kod för alla spelTill att installera spelet så är det same shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=107796 Om du inte vill/kan ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.