Fuskari Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Hej jag har ett problem. Vet någon hur man får gratis kläder på battle fiel heroes?? Och om du vill kan du bli vän jag heter (fuskari) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Nej, du kan inte få gratis kläder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Sidney, det finns visst gratis kläder :D Dr. Pepper Promo: http://www.youtube.com/watch?v=jPqeWl7oFwE Jul Promo: 1000 VP: CGU2-FMAN-EFJ8-WCKD Frosty Top Hat - 2 dagar (Royals): CJD9-PMP4-Y5NB-UVEQ Randy’s Rudolph Nose - 2 dagar (Royals): ARR3-WYEJ-CG9P-PGVS Kertz’s Classy Top Hat - 2 dagar (Nationals): C4YG-3A27-HDRL-D2LM Rein’s Rudolph Nose - 2 dagar (Nationals) : 8WMA-AKTR-NHMF-JC2R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ja du kan få gratis kläder, antingen i begränsad tid som gurragu sa, eller genom mer olagliga medel som jag inte får nämna. Svaret på frågan är iallafall ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 nej det går inte men det går med fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Finns det fler klädfusk en de som gurragu skrev? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg