nilorac Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Tjena alla! Bara undrar hur man blir en varulv. Om jag har fattat det rätt så är det endast svarta/bruna vargar med lysande ögon som man kan bli en varulv av. Är det bara dem som man blir varulv av, eller kan man li varulv av de andra vargarna, som tex är vita osv? :huh: Tacksam för svar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Tjena alla! Bara undrar hur man blir en varulv. Om jag har fattat det rätt så är det endast svarta/bruna vargar med lysande ögon som man kan bli en varulv av. Är det bara dem som man blir varulv av, eller kan man li varulv av de andra vargarna, som tex är vita osv? :huh: Tacksam för svar :rolleyes: inte för att jag spelar så mycket the sims men det finns säkert nån video om det på youtube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Lysande ögon = "hund" som kan göra dig till en varulv Ej lysande ögon = vanlig "hund" PS. varulv suger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg