Krle Skrivet 25 November 2009 Rapport Skrivet 25 November 2009 Tja tänkte ta bort min konto vet att den kommer endå stanna kvar på deras server och att jag komma tillbacka till facebook när jag vill Undrar bara Kommer det va samma sak som när jag tog bort kontot Aså kommer jag ha alla vänner eller måste jag bli vän igen med dom Kommer alla bilder vara i albumet som dom var innan jag tog bort konton Dom där också som är inte i min album , aså om nån annan taggade mig i hans album.... Citera
GangstaLean Skrivet 25 November 2009 Rapport Skrivet 25 November 2009 Vad menar du? Om du tar bort kontot, så kommer du ju inte ha det mer? Citera
Krle Skrivet 25 November 2009 Författare Rapport Skrivet 25 November 2009 (redigerat) Vad menar du? Om du tar bort kontot, så kommer du ju inte ha det mer? oj glömde skriva aså senare om jag skulle komma tillbacka till facebook igen för det går när som helst endå om man tagit bort kontot... Edit: du svara väldigt snabbt :oO:P Redigerat 25 November 2009 av Krle Citera
GangstaLean Skrivet 25 November 2009 Rapport Skrivet 25 November 2009 Nej, det skulle arit borta, allt Citera
Krle Skrivet 25 November 2009 Författare Rapport Skrivet 25 November 2009 Nej, det skulle arit borta, allt Aha ok :(( Tack för att du svarat vääldiigt vääldigt snabbt :):P Citera
Gäst CarlPhilip Skrivet 25 November 2009 Rapport Skrivet 25 November 2009 (redigerat) Lol, 16 år, sure ^^ Skriver som en 6 åring. Ja det kommer finnas kvar med vänner och allt om du "avaktiverar" det. Bara logga in igen så är allting tillbaka som du lämnade det. Redigerat 25 November 2009 av CarlPhilip Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.