Husko Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 (redigerat) S3G Sökes medlemmar ( Swedish ELiiT3 GamerZ ) Här är Kraven för att få vara med i S3G! : • Göra en Try-out • Ha gärna humor • Tillgång till headset • Delta i så många matcher (träning) som möjligt (ett par ggr/vecka) • Ha viljan att lära sig och låta andra i laget tipsa/hjälpa, samt själv kunna bidra med hjälp. • Vara aktiv • Registrera sig i Gamebattles.com • CL (Clanledare) i klanen är Husko, ingen annan får släppa in någon utan min tillstånd. • Vara mogen. • 14+ (Undantag sker) • TeamPlay/Lagspelare Medlemar just nu: [s3G]HuSkO [s3G]Loint [s3G]IHML22 [s3G]ACETIX_MJ [s3G]ZaaalZaa [s3G]bure33 [s3G]Jiuy95 [s3G]Zullkis Try-Out just nu : Jonas_95/Procco Om någon medlem i klanen undrar något så skriv gärna i tråden. =) Redigerat 30 Januari 2010 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Ingen? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Är det lite sent att joina? såg inte att du skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 11 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Vi söker fortfarande medlemmar. Intresse? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Jag joinar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Kan väl joina, gjorde nyss ett nytt acc. Har inte spelat på länge så är inte så speciellt bra D; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Har ingen mic ;( Mitt psn är Loint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 E ni intesserade att joina är det bara att adda mig. S3GLHusko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 okejs ;) Men måste man ha mic rå? ^^ Heter Loint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 S3G Sökes medlemmar ( Swedish ELiiT3 GamerZ ) Krav : • Göra en Try-out • Ha gärna humor • Tillgång till headset • Delta i så många matcher (träning) som möjligt (ett par ggr/vecka) • Ha viljan att lära sig och låta andra i laget tipsa/hjälpa, samt själv kunna bidra med hjälp. • Vara aktiv • Registrera sig i Gamebattles.com • Ett extra plus är att du gör ett nytt PSN som nickar S3G|*Nick* (Inga **) Medlemar just nu: S3G|HuSkO S3G|OrrE Frågor? Skriv här! Mitt PSN är S3GlHuSkO vid frågor/intresse. Jag kom på en grej Jag tror jag inte uppfyller det kravet (fet-stil) Om jag tröttnar och vill göra ett nytt account så visst Men inte nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Man behöver absolut inte göra det. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 så bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg