Gäst Noodles Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Jag vill gärna vara med, beställde ett headset idag. Ska fundera på att göra ett nytt acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 13 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Najs. Addar alla er imorgon. =) Runt 16-17 pga skolan :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Bump. Ska installera headset idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Jag... Ska joina idag, efter skolan, har ju snackat lite med Husko på PSN för ett par veckor sedan och är välkommen, men jag är ganska dryg ibland.... Har ett headset sen 3 dagar sedan och har registrerat och gjor ljudinsrällnigar för bästa ljud... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 (redigerat) Jag vill gärna vara med, beställde ett headset idag. Ska fundera på att göra ett nytt acc. Fotfarande sugen på att joina? Bump. Ska installera headset idag. Najs. =) Jag... Ska joina idag, efter skolan, har ju snackat lite med Husko på PSN för ett par veckor sedan och är välkommen, men jag är ganska dryg ibland.... Har ett headset sen 3 dagar sedan och har registrerat och gjor ljudinsrällnigar för bästa ljud...Okej. EDIT : Läs gärna första sidan, har ändrat lite. Redigerat 29 Januari 2010 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Ja, jag vill vara med =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Ja, jag vill vara med =DNajs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Procco joinar förästen: vad menas med en try-out Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Procco joinar förästen: vad menas med en try-out han menar att dom ska kolla hur bra osv du är.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Procco joinar förästen: vad menas med en try-out Addar dig snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Procco joinar förästen: vad menas med en try-out han menar att dom ska kolla hur bra osv du är.. typ som en audition? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Procco joinar förästen: vad menas med en try-out han menar att dom ska kolla hur bra osv du är.. typ som en audition? Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg