Gäst 40200 Skrivet 26 November 2009 Rapport Skrivet 26 November 2009 Jo nu har jag ett problem, när jag ska göra en rund ring, sen när jag fyller den blir den inte helt färgad nån som vet var problemet är? Citera
Arako Skrivet 26 November 2009 Rapport Skrivet 26 November 2009 Image -> Mode -> testa att byta channel Brukar funka för mig. Citera
Gäst 40200 Skrivet 27 November 2009 Rapport Skrivet 27 November 2009 Image -> Mode -> testa att byta channel Brukar funka för mig. Tack det funkade Citera
Gäst DarkLight Skrivet 1 December 2009 Rapport Skrivet 1 December 2009 Jo nu har jag ett problem, när jag ska göra en rund ring, sen när jag fyller den blir den inte helt färgad nån som vet var problemet är? Varför har du Photoshop om det är stört? Citera
Gäst 40200 Skrivet 1 December 2009 Rapport Skrivet 1 December 2009 Jo nu har jag ett problem, när jag ska göra en rund ring, sen när jag fyller den blir den inte helt färgad nån som vet var problemet är? Varför har du Photoshop om det är stört? :_. det var stört till Arako hjälpte mig med problemet. Citera
Gäst DarkLight Skrivet 3 December 2009 Rapport Skrivet 3 December 2009 Nu är det så att om Photoshop är stört så är hela Photoshop stört. Aja, återgå till diskussionen igen. Citera
Gäst 40200 Skrivet 3 December 2009 Rapport Skrivet 3 December 2009 Nu är det så att om Photoshop är stört så är hela Photoshop stört. Aja, återgå till diskussionen igen. Serious darklight is serious, vrf återgå till nåt som är fixat? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.