Red_fox2 Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Halloj, tänte kolla om det är någon som är sugen på att köra raf med mig med mål att gå från lvl 1-80 på kortast möjliga tid samt att dra upp lite små alts. Har spelat wow i ungefär 2 1/2 år ( kört dom flesta vanilla och tbc raider, och alla i Lich king så jag har ganska mycket erfarenhet), men gjorde ett uppehåll för en tid sedan och nu har suget kommit tillbaka och jag vill ha en ny main char. Orkar inte spela med folk som är oseriösa, och ventrilo är ett måste! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Och du vill bli rafad elr rafa nån? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 28 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 spelar ingen roll för min del, ett extra acc hit eller dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Jamen dåså :) 15 årig kille, spelat i princip sen vanilla släpptes ( med vissa uppehåll ) har mains på Quel'thalas för boosts/pengar om det är så, och dom är horde. Skulle väll helst vilja dra upp några allys, men det går ju att fixa. Har ventrilo, skype och allt sånt :) så är du intresserad är det bara att säga till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Jag skulle kunna ifall du betalar för acc. Har spelat i kanske 3 år vet ej riktigt, kör inte så mycket nu brukar vara på kompisens acc, men jag vet mycket om raf då jag körde på raf acc med 2 st kompisar på LAN nu i helgen. Kom till lvl 29 på ca 7h. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 jag skulle kunna skicka en raff till dig, men min pappa måste bara öppna några portar i brandväggen sen kan ja spela. Han har gjort det förut men efter battle.net saken måste man tydligen öppna någon till och ja har inte kunnat spela då :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg