drmusicz Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Jo det är såhär att jag har börjat spela Runescape nu men har stött på ett problem. För er som kommer hit för att skriva " men din jävla fuskis du förstör bara för alla andra! " SKIT SAMMA INGEN BRYR SIG FÖRUTOM DU! Så vet någon hur jag ska fixa problemet? länk till en tutorial? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Verktyg>inställningar>innehåll>"Aktivera Java". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Annars kan du högerklicka och trycka på Edit, sen letar du efter "Find JDK" och suddar ut det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 28 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Verktyg>inställningar>innehåll>"Aktivera Java". Vart då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Verktyg>inställningar>innehåll>"Aktivera Java". Vart då :P I din webbläsare såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Verktyg>inställningar>innehåll>"Aktivera Java". Vart då :P I din webbläsare såklart. Man ser till och med "Verktyg" på bilden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 28 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Verktyg>inställningar>innehåll>"Aktivera Java". Vart då :P I din webbläsare såklart. Redan aktiverad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Gammal version av botten kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 (redigerat) Nej, du behöver Java Development Kit, JDK http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp JDK 6 Update 17 Redigerat 28 November 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 28 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Nej, du behöver Java Development Kit, JDK http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp JDK 6 Update 17 Och jag har redan den... Allt har jag försökt. Hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Har du även raderat "Find JDK" i Run.bat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 29 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Har du även raderat "Find JDK" i Run.bat? Nej ska göra det nu vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg