muzzello Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Alltså pengafusket funkar inte när jag spelar The Sims(jag har det första) det kommer bara upp en ruta där det står "no such cheat". Vad ska man göra för att få det att funka?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Har du skrivit rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muzzello Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 ja, jag har provat flera gånger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 k-l-a-p-a-u-c-i-u-s små bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 sen kan man kopiera d och bara klistra in texten sen istället för att behöva skriva om den igen. (Kopiera med Ctrl+c och klistra in men ctrl+v) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Zelda_Majoras_Mask_ Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Hmm jag hade rosebud som fusk på det första ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Om du har ett ex-pansion pack ska du skriva rosebud - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bli medlem på http://www.reklam=57968 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.