Easton Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Kan vi inte bara vara 6 stycken och lira mot randoms? Jag är jävligt gärna med, men dock efter jul. Måste få en ny kontroll. PSN ID: jojjen21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Well, kommer det att bli av eller inte? Har nytt acc btw, xEnerqy ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 (redigerat) Well, kommer det att bli av eller inte? Har nytt acc btw, xEnerqy ;D Ja, Troligtvis kommer vi köra efter nyår. Väntar på en kompis som skulle vara med för hans PS3:a gick sönder i November och han skullle få det efter jul. BTW: Jag har gjort en ny användare. Så jag är Narton också. Deltagare: Fuska.se namn/PSN ID. Narton/TeamCupa Husko/S3GlHuSkO Jonas_95/Procco "???"/helium_elephant Quatix/xEnerqy Runar/Jojjen21 "???"/sleeping_goat Noodles/Jiyu95 Redigerat 27 December 2009 av TeamCupa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Jag ska beställa mitt Modern Warfare 2 idag, från Webhallen. De har oftast väldigt snabb leverans. Skulle gissa på att det kommer på tisdag. Skriv upp mig, min PSN är Jiyu95. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Jonas_95/procco fick Yellow Light of Death på sitt PS3 igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Jonas_95/procco fick Yellow Light of Death på sitt PS3 igår. OCH DET VAR EN FIN TIMING PÅ DET OCKSÅ!!! Väntade en hel månad och så är jag 60 mil hemifrån så Och MW2-spelet är i PS3an och jag kan inte få ut den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jonas_95/procco fick Yellow Light of Death på sitt PS3 igår. OCH DET VAR EN FIN TIMING PÅ DET OCKSÅ!!! Väntade en hel månad och så är jag 60 mil hemifrån så Och MW2-spelet är i PS3an och jag kan inte få ut den Då du kommer hem. Skicka ett meddelande till där du köpte det/Nordisk film. YLOD är ett känt fel, så du kommer antagligen bara behöva betala frakten på cirka 300 kr. Och säg till att du har skivan i så får du tillbaka den lite senare :]. Jag kanske kan vara med, fast jag suger :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jonas_95/procco fick Yellow Light of Death på sitt PS3 igår. OCH DET VAR EN FIN TIMING PÅ DET OCKSÅ!!! Väntade en hel månad och så är jag 60 mil hemifrån så Och MW2-spelet är i PS3an och jag kan inte få ut den Då du kommer hem. Skicka ett meddelande till där du köpte det/Nordisk film. YLOD är ett känt fel, så du kommer antagligen bara behöva betala frakten på cirka 300 kr. Och säg till att du har skivan i så får du tillbaka den lite senare :]. Jag kanske kan vara med, fast jag suger :( Jag ska skicka in det och om inte det funkar ska jag köpa ett nytt PS3 Föresten vad spelar det förroll om du suger, det viktiga är att du har kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg