Emlan498 Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 The sims 2 Hejsan! Jag har letat som en galning efter en kod som kan göra tonåringar gravida på The sims 2. Någon som kan den? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Finns ingen kod, finns dock mods som kan göra de (tror jag iaf) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 här kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Flyttar till sims-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Vet faktiskt inte hur man får gravida tonåringar, tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillaEllisen Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jag har faktiskt ^^ Leta efter mitt fusk på Herrgård och Trädgård- fusk! :> (LillaEllisens fusk) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Kolla på youtube och sök på Teenage Pregnancy Cheat, typ. Jag höll på att skriva det men det är nog enklare om du kollar själv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Inteenimater Välj bara din spelversion, ladda ner och följ instruktionerna. Detta är en mod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg