K.K. Slayer Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 kommer inte ihåg men kanske star wars(vi går i samma klass). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 a vi gjorde engång 20-30 sidor en historia om USA o afrika när USA slavade afrika jag fick kramp i armen vi missade hela rasten :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 En Spökhistoria den blev 5 sidor lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 (redigerat) kommer inte ihåg men kanske star wars(vi går i samma klass).dt va nognär vi jobbade me Norden. ja jobbade me lollo. dt va sk*t skönt(hon gjorde alla 10 sidorna). :rolleyes: Redigerat 26 April 2004 av Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 nu ska vi börja om ett valfri djur...har valt vargen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Mitt längsta arbete var på 42sidor, annars brukar de bara bli mellan 12-20sidor långa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 en gång gjorde ja o 4 andra polare ett jättestort arbete om internet och des funktioner. den blev på typ 120 sidor! de e absolut de största ja gjort! Öh, är detta arbete skrivet på datorn i storlek 12, och är det bara text inräknat eller är det massa annat?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 mitt längst arbete var bild i 3 timmar :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Håller på med tre arbeten nu, ett ska helst lämnas in så fort som möjligt, men jag är bara halvvägs, så det får vänta. Till torsdag har jag en biografi om nån tjeckoslovakisk politiker och till fredag ett hemkunskapsarbete. Inget av dem ska bli särskilt stort. Sen ska vi göra arbeten om Livets utveckling (= evolutionen). Annars är det inget inplanerat. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.