Hoppa till innehåll

Vodler


Npoti
 Dela

Rekommendera inlägg

Välkommen till Voddler :)

 

OT: Detta verkar ju spridit sig och plötsligt finner man sig totalt nerbombad av svar från er. Jag har skickat ett antal nu till var person som inkluderade sin adress. Har cirka 5 invites kvar beroende på om alla tar emot eller inte, skynda skynda. :P

Redigerat av saverty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Välkommen till Voddler :)

 

OT: Detta verkar ju spridit sig och plötsligt finner man sig totalt nerbombad av svar från er. Jag har skickat ett antal nu till var person som inkluderade sin adress. Har cirka 5 invites kvar beroende på om alla tar emot eller inte, skynda skynda. :P

Har du någon kvar jag skulle kunna få:P?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var alla för tillfället! Har en kvar som jag sparar till den som Verkligen behöver den. Tills vidare kan ni som inte fått hålla tummarna att någon inte hinner att aktivera sin - det är 24h gräns.

 

 

Redigerat av saverty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var alla för tillfället! Har en kvar som jag sparar till den som Verkligen behöver den. Tills vidare kan ni som inte fått hålla tummarna att någon inte hinner att aktivera sin - det är 24h gräns.

Meh, du skulle gett den till mig ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...