majskolv Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 inte aceagg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst thewalrus Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 inte aceaggVill tacka för alla svar. Om någon annan har en idé så är det fritt fram att skriva den! Svårt att veta vad man ska ha för en novis, det är en djungel.. Men jag läser på för fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Satsa på en sockel som inte håller på att dö ut iallafall (tänker på 775) AM2/3 lr 1156 is the way to go Kanske tog lite för dyrt graffe men ändå :lol: Fraktfritt - https://www.inet.se/kampanj/kampanj/fraktfr...-500kr/6101343/ Razec's paket helt klart. Allt är precis som det ska vara, thumbs up! Athlon2 X4 är en extremt stark processor och visar sin sanna sida i cpu krävande operationer såsom bild- och film redigering till förlust av spelprestanda - något som inte du kommer att sakna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst thewalrus Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Satsa på en sockel som inte håller på att dö ut iallafall (tänker på 775) AM2/3 lr 1156 is the way to go Kanske tog lite för dyrt graffe men ändå :lol: Fraktfritt - https://www.inet.se/kampanj/kampanj/fraktfr...-500kr/6101343/ Razec's paket helt klart. Allt är precis som det ska vara, thumbs up! Athlon2 X4 är en extremt stark processor och visar sin sanna sida i cpu krävande operationer såsom bild- och film redigering till förlust av spelprestanda - något som inte du kommer att sakna. :) Lät perfekt för mina ändamål. Vad är egentligen viktigast för att se film och bildredigering? Processor? Grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Satsa på en sockel som inte håller på att dö ut iallafall (tänker på 775) AM2/3 lr 1156 is the way to go Kanske tog lite för dyrt graffe men ändå :lol: Fraktfritt - https://www.inet.se/kampanj/kampanj/fraktfr...-500kr/6101343/ Razec's paket helt klart. Allt är precis som det ska vara, thumbs up! Athlon2 X4 är en extremt stark processor och visar sin sanna sida i cpu krävande operationer såsom bild- och film redigering till förlust av spelprestanda - något som inte du kommer att sakna. :) Lät perfekt för mina ändamål. Vad är egentligen viktigast för att se film och bildredigering? Processor? Grafikkort? Mestadels processorn för det är den som sköter beräkningen av redigeringar. Men grafikkortet ska också kunna sköta sin plats i t.ex. filmer och kodning, speciellt nu när alla nya kort har avlastare för hd filmer på datorn (därför mitt samtycke av ett nytt grafikkort). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.