buttran101 Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 (redigerat) hjälp mig! hur tar man titanium bulten på planet snivelak på ratchet and clank 2. Asså först är det ju en bult vid bron och man ska använda den gröna gadgeten som gör grön stråle och sen är det en till bult hur tar man den? :thanks: om jag får hjälp Redigerat 5 December 2009 av buttran101 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Tryck här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asken Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 TYVÄR SPELAR JAG INTE LÄNGRE RATCHET & CLANK 2 (Going Commando) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 (redigerat) TYVÄR SPELAR JAG INTE LÄNGRE RATCHET & CLANK 2 (Going Commando)Kanske dumt att fråga en P9, men so wat? ps du borde spela ratchet & clank 2 >:/ Redigerat 21 December 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg