PH123 Skrivet 6 December 2009 Rapport Skrivet 6 December 2009 (redigerat) Hej, när jag ska logga in på Wow står det bara : There is no World of warcraft game account associated with this Battle.net Account Varför?? snabba svar uppskattas!! Redigerat 6 December 2009 av Draghon
GangstaLean Skrivet 6 December 2009 Rapport Skrivet 6 December 2009 Du är inte registrerad, elr så har du skrivit fel Namn och lösen
VAZE Skrivet 6 December 2009 Rapport Skrivet 6 December 2009 Jag tror att du inte har uppgraderat ditt account till ditt battlenet acc. Gå in på battlenet.com och logga in med ditt battlenet acc och sen migra du ditt wow acc till ditt battlenet acc.
MysticGohan Skrivet 6 December 2009 Rapport Skrivet 6 December 2009 Hej, när jag ska logga in på Wow står det bara : There is no World of warcraft game account associated with this Battle.net Account Varför?? snabba svar uppskattas!! Är det så svårt att läsa vad det står eller? Koppla samman ditt WoW account med ett battle.net account
PH123 Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Skrivet 6 December 2009 det är löst=) tack iallafall
Rekommendera inlägg