Lillasyst3r Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Jaha nu är min mor iväg och köper hd-tv så jag funderar på en sak, ska ju köpa hdmi kabel då så kan jag köpa vilken hdmi kabel som helst eller är det speciell till ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Vilken som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 11 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Ok, tack så mycket funkade skitbra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Guldpläterade är alltid bäst dock, Supra ftw! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 köpte kablen, men tvn är inte hd <_< fail, tur det finns öppet köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Det var ju inte bra. En hd tv kostar ju inte så mycket precis och...well visste inte att det ens gjordes utan hd nu för tiden. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 tvn hemma hos mig är inte från "nu för tiden" <_< ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyman96 Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 varför kallade du inte om du hade en hdmi port på tvn innan du köpte kabeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 tvn hemma hos mig är inte från "nu för tiden" <_< ;) Du borde ju kolla upp om din tv hade HD :P.. Sen så har jag en väldigt billig hdmi-kabel. Mycket bättre bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 tvn hemma hos mig är inte från "nu för tiden" <_< ;) Du borde ju kolla upp om din tv hade HD :P.. Sen så har jag en väldigt billig hdmi-kabel. Mycket bättre bild. Jag köpte min för en tia på tradera. Kunglig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.