Metroid prim för 249 kr
Eller spara ?
Metroid prim för 249 kr
Eller spara ?
köp det!
Köp ej det asså det är ett av dom trågigaste spelen jag kört asså nästan samma fiender hela tiden borring!
Du möter inte samma fiender om du kör vidare så du kommer till dom olika världarna.. Och det e ba booring om man inte kan TÄNKA för att det e ett tänka spel helt igenomKöp ej det asså det är ett av dom trågigaste spelen jag kört asså nästan samma fiender hela tiden borring!
om du ser nåt spel som är dyrt nu.... så väntar du ett tag och sen när priset är sänkt lite så köper du det... eller spanar efter begagnade spel??Metroid prim för 249 kr
Eller spara ?
Är pokemon colluseum bra....
spara pengarna
Spara pengarna tycker jag!
Spara
Jag sparar väll pengarna
Aaaaa... Spara till pkmn colluseum.. det är inte långt kvar nu..'
Själv ska jag köpa MP om typ 10 dar kanske...
Är Mp=mario party elller
Metroid Prime :P
spara på och köpa något dyrar spel som du gillar sedan köper du Metroid Prime för det är bra
Om du ska köpa ett dyrt spel så ska du veta om det är bra. Köper du Metriod Prime för 249kr så kan du ju chansa på att du gillar det. Köp Medal Of Honor: Rising Sun för 649kr, det är dyrt men BRA. Läs recentioner på spel så vet du vilket du ska köpa.
Jag har spelat det på PS2 Medal of honor det var ganska kul
;) metroid prime aeger ju mest av alla spel e påomega pirat 79 % på hard mode fatt så fett metroid prime köp det
Nej jag vill spara till Pokemon colluseum
gör som du vill det är väl bäst :P
Det är svårt att bestämma sigblue_yoshi
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in