5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Nej, alla springer omkring med akimbo på alla jävla vapen så de är svårt att överleva. Akimbo glock, hur stor chans har du att döda han? - Ingen.. -.- Lirade en match där hela motståndarlaget hade Model 1887 Akimbo. lol. Vet de är sjukt. de är svårt att överleva då, ganska dåligt att akimbo finns. dubbelt så lätt för dom. tvärtom för oss som springer omkring med lite rättvisa vapen.. men det värsta var när jag sprayade ett helt magg på en kille med akimbo 1887 han dog inte, han skött ett skott från ena 1887an och JAG dog på 30-40 meters avstånd Då bör du lära dig skjuta ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Nej, alla springer omkring med akimbo på alla jävla vapen så de är svårt att överleva. Akimbo glock, hur stor chans har du att döda han? - Ingen.. -.- Lirade en match där hela motståndarlaget hade Model 1887 Akimbo. lol. Vet de är sjukt. de är svårt att överleva då, ganska dåligt att akimbo finns. dubbelt så lätt för dom. tvärtom för oss som springer omkring med lite rättvisa vapen.. men det värsta var när jag sprayade ett helt magg på en kille med akimbo 1887 han dog inte, han skött ett skott från ena 1887an och JAG dog på 30-40 meters avstånd Då bör du lära dig skjuta ^^. visst inga problem alla skott träffade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Om du sköt ett magasin på en "person" så träffade du inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 JO DET GJORDE JAG det visade iallfall att jag träffade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 du kanske träffade några kulor på denne. Men inte hela magasinet om han inte dog ^^. MW2 är rätt roligt, dock så finns inte charmen där som battlefield har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 du kanske träffade några kulor på denne. Men inte hela magasinet om han inte dog ^^. MW2 är rätt roligt, dock så finns inte charmen där som battlefield har. alla skott träffade kanske inte föresten var du med när jag sköt på han såg du när jag sköt på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 du kanske träffade några kulor på denne. Men inte hela magasinet om han inte dog ^^. MW2 är rätt roligt, dock så finns inte charmen där som battlefield har. alla skott träffade kanske inte föresten var du med när jag sköt på han såg du när jag sköt på han Om du inte dödade han med ett magasin träffade du inte med tillräckligt med skott.. eller var det fördröjning (lagg). Det är så faktiskt, om du inte dödar en person med ett magasin så träffar du inte med alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 du kanske träffade några kulor på denne. Men inte hela magasinet om han inte dog ^^. MW2 är rätt roligt, dock så finns inte charmen där som battlefield har. alla skott träffade kanske inte föresten var du med när jag sköt på han såg du när jag sköt på han Om du inte dödade han med ett magasin träffade du inte med tillräckligt med skott.. eller var det fördröjning (lagg). Det är så faktiskt, om du inte dödar en person med ett magasin så träffar du inte med alla.. kanske inte exakt alla skott men tillräckligt många för att döda han jag hade M4A1 kanske 30 skott/magg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Men lol, OM DU INTE DÖDAR HAN, SÅ ÄR DET INTE TILLRÄCKLIGT MED SKOTT. Om du inte blir mätt, så äter du inte tillräckligt för att bli mätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Inte särsklit länge sedan jag skaffade MW2, har redan MW1, rank 43/55. Jag tycker MW1 är bättre online, inte så mycket camp, och mindre antal newbies. MW2 tycker jag har grymt bra story, bra fortsättning av första MW. Om jag ska köra online är det MW1 som gäller, kan köra andra spelet om mina kompisar vill, men helst inte annars. Det är inte så att jag gillar det mer spelmässigt, men det är en annan glans på det första. http://www.techwarelabs.com/reviews/video/Sapphire-HD4850/images/call-of-duty-4.jpg http://static.desktopnexus.com/wallpapers/64183-bigthumbnail.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Men lol, OM DU INTE DÖDAR HAN, SÅ ÄR DET INTE TILLRÄCKLIGT MED SKOTT. Om du inte blir mätt, så äter du inte tillräckligt för att bli mätt. MW2 har mer lagproblem än nåt annat spel har. Så såklart han inte sköt tillräckligt mycket skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Men lol, OM DU INTE DÖDAR HAN, SÅ ÄR DET INTE TILLRÄCKLIGT MED SKOTT. Om du inte blir mätt, så äter du inte tillräckligt för att bli mätt. MW2 har mer lagproblem än nåt annat spel har. Så såklart han inte sköt tillräckligt mycket skott. det laggar sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.